HTML

„Ennyit mára a könnyűzene újdonságaiból”

Sok szeretettel küldöm e dalt
Egy levélíró mamának
Sok szeretettel küldöm e dalt
Adja át a lányának
Maradok őszinte híve
Maradok őszinte híve

Sok szeretettel küldöm e dalt
Egy vezérigazgatónak
Sok szeretettel küldöm e dalt
Tekintse ezt vigasznak
Maradok őszinte híve
Maradok őszinte híve

Leveleiket szeretettel várom

Sok szeretettel küldöm e dalt
Egy komoly zenetudósnak
Sok szeretettel küldöm e dalt
Legyen tőle vidámabb
Maradok őszinte híve
Maradok őszinte híve

Sok szeretettel küldöm e dalt
Egy nyugalmazott tanárnak
Sok szeretettel küldöm e dalt
Ne féljen, ez nem árthat
Maradok őszinte híve
Maradok őszinte híve

Friss topikok

  • Dani77: Ezzel kb. egy időben jelent meg ez a kislemez: www.youtube.com/watch?v=FA9VBMc5vDE én nem érzek ra... (2012.04.22. 22:14) Barta Tamás
  • dr. orter: @rollando: tolcsvay béla maga nem akart benne lenni, eleve, tehát az ötlet maximum a többiektől jö... (2011.03.07. 11:40) Fonográf
  • pistibacsi: Istenem! Ez a Bay Éva mekkora egy jó nő volt! (2010.03.05. 13:57) GM49
  • sandorjeno: www.youtube.com/watch?v=yj9yPp8lkXk&feature=related (2010.02.05. 11:26) Billy Joel
  • dr. orter: @sandorjeno: szerintem smink. nem is izzad. (2010.01.28. 12:27) Paul McCartney, Paris, Bercy

Linkblog

Új Skorpió

2008.06.19. 12:33 dr. orter

Lesz még szó a Skorpióról, az elsőről, de ma lássunk két érdekes videót. Miután a Skorpió 1979-ben újjáalakult, a szólógitáros Tátrai Tibor lett. Ő éppen otthagyta a Generált, mert nem tetszett neki, hogy a Várkonyi és az Erdős milyen irányba viszi a zenekart. Így hát beállt Frenreisz mellé. Első videónk az Álljatok meg, koncertfelvétel 1981. augusztus 22-én. Nem vagyok biztos benne, hogy Frenreisz játsza a hallható basszus szólamot. Ennek ellenére ebben az évben már másodszor választották őt az év basszusgitárosának.



Aztán eltelt 12 év, és a rendszerváltás utáni hangulatban hallhatjuk őket újra. Tátrai meghízott, öltözködése a 90-es évek elejét, bajsza a 80-as évek végét idézi. Frenreisz gitárjátéka pedig továbbra is pazar annak összefüggésében, hogy nem nagyon ér hozzá a Fender húrjaihoz.

8 komment

Címkék: koncert új skorpió tátrai tibor frenreisz károly

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyitmara.blog.hu/api/trackback/id/tr38528938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2008.06.19. 14:28:11

bazmeg előtte öt nappal, 1981. augusztus 17-én vonultam be a tápiószecsői laktanyába.

caféopen · http://www.onlinekkv.hu 2008.06.19. 15:16:10

Bazd meg utána 9 nappal születtem.

caféopen · http://www.onlinekkv.hu 2008.06.19. 15:17:43

Ja egyébként nem tudom, hogy technikailag meg tudták-e oldani, hogy ne a Frenreisz játsza a basszust. Kérdéses. Áront kéne megkérdezni....Aztán nem feszegetném tovább a kérdést, mert jöna fekete autó...

dr. orter 2008.06.19. 15:39:29

Kérdezzük meg Áront. (szólj neki) De miért ne tudták volna megoldani? Szerintem ő be sincs kötve, a nagy Skála felirat mögött meg egy láda Kőbányain nyomja a néger. Simán.

dr. orter 2008.06.19. 15:40:07

Amúgy én meg 9 nappal később oviba mentem volna. Ha nem épp kórházban fekszem az intenzív osztályon.

CajaWaga 2008.06.21. 08:39:03

Állat mindkét video, a skálaáruskála nagyon ott van. Tibibácsit azért ajnározhatnád egy cseppet, nem gyenge.
Ja, én meg jó eséllyel levelet írtam haza a soproni tüdőszanatóriumból, hogy a bandika már megint megharapott...

dr. orter 2008.06.22. 12:06:09

Tibuszról lesz még szó!
süti beállítások módosítása